08.12.2011

Kraina Oz


Ilustracja powstała specjalnie na festiwal dla dzieci, jednak przy okazji przygotowań do tego festiwalu zostałam wchłonięta przez książkę, którą niefortunnie pominęłam w dzieciństwie - "Czarnoksiężnik z krainy Oz" Lymana Franka Bauma. Może i dobrze, że ją ominęłam, bo teraz lektura mnie tak wciągnęła, że przeczytałam ją dwa razy pod rząd i szczerze powiedziawszy oprócz faktycznie paru solidnych mądrosci jest też sporo krwi i oszustw. Nie wiem czy jest to książka dla młodych duszyczek :) - mam spore watpliwości, wczytując się w nią solidnie. Coś tu jest na rzeczy :). Autor nie był normalny :).........Niesamowite krainy, młotogłowi, skrzydlate małpki, wielkie głowy, gadające zwierzątka, czary, magia. POLECAM GORĄCO. Lektura dla tych, ktorzy nie czytali i dla tych, którzy czytali dawno - warta odświeżenia.
Powyżej zatem jest ilustracja dotycząca samego początku tekstu - TORNADO - od tego zaczyna się cała historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz