29.12.2011

NEW YEAR

Miło mi oświadczyć, że doleciałam do 2012 roku. 2011 był rokiem postępu i wielkich zmian dla mnie. Jak to zwykle bywa w takich okolicznościach - coś się kończy, ale również coś się zaczyna. Szykuje się sporo fajnych rzeczy i projektów, dlatego cieszę się i raduję :). Skrzydełka mi rosną i mam nadzieję, że niedługo wyrosną :).
Dziękuję wszystkim, którzy mnie obserwują i dopingują, bo jest to dla mnie niezmiernie ważne.

Wszystkiego twórczego w Nowym Roku życzę JA - FRYZA :)

3 komentarze:

  1. ciekawe rzeczy robisz (mam wrażenie, że już to pisałem o.O), widać w tym ciebie i to jest coś co cenię i czego nie mogę ciągle osiągnąć u siebie. dlatego szacunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. wszystkiego dobrego w tym 2012 ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za mile slowa :), ktore sa dla mnie mega wazne naprawde. cwicz, cwicz, rysuj, rysuj i nie daj sie

    OdpowiedzUsuń