16.08.2012

Powrót z wakacji


Uwaga! Uwaga! Wróciłam z wakacji. Po totalnym leniuchonicnierobieniu czas na powrót do szarej, a w moim przypadku jak najbardziej kolorowej rzeczywistości. Czas na kredki, flamastry i farby. Bardzo stęskniłam się już za moim nieregularnym i niedospanym trybem życia, ktorego tak mi brakowało na etacie. Wracam! Wracam do rysowania, projektowania, do bułek i kefiru. Czasem trzeba czasu, aby jednak uświadomić sobie co daje nam szczęście tak naprawdę. Od pewnego czasu każdy zarobiony grosz przeznaczam na moje rodzinne przedsięwzięcie: FRIFRU. Stawiamy wspólnie na nogi markę ubraniową https://www.facebook.com/pages/Frifru-FashionIllustration/263508863701630?ref=hl. To jest jedno z marzeń powolutku realizowanych w zaciszu domowym. Wszystko ręcznie, wszystko domowo. Oglądajcie, wspierajcie, udostępniajcie! Z mojej strony na blogu będzie się działo!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz