06.02.2013

Wspólna Sprawa

Pogoda za oknem nie rozpieszcza, ale sprzyja procesom twórczym i dlatego postanowiłam z tego skorzystać i przysiąść wreszcie do swoich ukochanych karteczek, pędzli, zeszytów, kredek i markerów. Mam silne postanowienie noworoczne, które właśnie zaczynam realizować :) - trochę późno to fakt. Zamykam się w domu i rysuję. Jednak zanim to nastąpiło zmagałam się z miliardem problemów. Te problemy to tak zwane "czynniki przeszkadzające", do których zalicza się m.in. facebook, telewizor, kanapa, książka, gazeta znajomi, rodzina. Zasłoniłam okna, włączyłam muzykę filmową (dobrze mi się przy niej rysuję) i otworzyłam wino....

Narysowałam ilustrację pod tytułem: Wspólna Sprawa. Niestety o tej sprawie nie mogę pisać na blogu, bo to tajemnicza sprawa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz